Thursday, February 7, 2013

I LOVE YOU PENGABIS ATI



L
Tumu pagi aku dani
Meda nuan sulu nadai di tisi,
Nama berita nuan dara,
Udah lama tua enda bertemu mua,
Arap nuan gerai belama.

P
Aku sunyi nadai nuan asi,
Ninting ari aku nyabak di dalam ati,
Taja pia aku bersampi,
Ngarap ke nuan meruan lantang berari,
Aku enda betah nuan asi.

Chorus:
P&L:
Kasih nuan, kasih aku,
Tua jauh, jauh sulu,
Rindu nuan, rindu aku,
Tua kirum bak angin chiru,
I LOVE YOU PENGABIS ATI.

P
Anang nuan berubah hati,
Ka pan enda tua jauh aku meruan ngenangi,
Ukai aku enda pechaya asi,
Nuan pun nemu nuan adai ulih aku ganti,

P&L:
I LOVE YOU PENGABIS ATI

L:
Anang nuan irau sulu,
Semina nuan aja dara ku rindu,
Sama-sama tua besampi
Ngambi ke pengerindu tua likun berari,

P&L:
I LOVE YOU PENGABIS ATI.

(Repeat chorus)


Dedicate this song to my love, Mr. W. Do love you sayang. God bless us ^-^

No comments: